۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

کراوات ممنوع ! شادی ممنوع نفس کشیدن ممنوع اما ... کشیدن آزاد

شادی از هر نوعش ممنوع به جز در ایام تولد امامان البته فقط امامان خصوصا امام زمان که در این روز شما دست به هر کاری بزنی از هفت دولت آزادی  مثلا چندی قبل در روز پدر که تولد امام علی هست تو یکی از پازکهای شهر یزد مراسمی بود که  بخشهای مختلفی داشت آخراش من رسیدم و فقط از بلند گو صدا رو میشنیدم که یه نفر داشت میخوند: وای نگو نگو دیگه از خماری ، دیگه نمی خوام نئشه بشم با یه سر سیگاری ، با خماریهات کرده بودم عادت ، یه روز اومدی دوباره سراغم وای نگو نگو نگو دیگه از خماری ویگه نمیخوام نئشه بشم با یه سر سیگاری ...
باور کنید داشتم از تعجب شاخ در میآوردم جایی که زن و بچه مردم نشسته بودند و این سبک آهنگ خوندن میتونست چه تاثیرات بدی رو بچه های نوجوانداشته باشه و نبروی انتظامی هم حضور داشت این آهنگ با افتخار داشت خونده میشد حالا اگه خواننده اصلی این آهنگ اونجا حاضر بود و میخواست این ترانه رو به شکل اصلیش بخونه به صلابه میکشیدنش . خیلی افسوس خوردم که چرا زودتر نتونستم اونجا حاضر باشم و کمی از این جریان فیلم بگیرم حتما خیلیها این کار رو کردند که من ازشون میخوام به جای نگه داشتن این فیلم روی گوشی موبایلتون اونو توی اینترنت به اشتراک بگذارید تا همه ببینند رژیمی که حاضر برای مجوز دادن به انتشار کتاب یک نویسنده کودک عیبهای بی مورد و گاه خنده دار میگیره در کشورش ودر کنار نیروهای زحمتگش !! نیروی انتظامیش برای رشد و نمو هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان این مرزو بوم چه کارهایی که انجام نمیشه هر چند که دیگه حالا همه میدونند که این رژیم جوانان ایران رو بیشتر معتاد دوست داره تا سالم تندرست .
و اما این موضوع ممنوعیت کراوات چرا ما از ین موقعیت ها برای نافرمانی مدنی که خطری هم متوجه کسی نمیشه استفاده نمیکنیم چرا همه با هم از یک روز خاص به بعد کراوات نمیزنیم حتی اگر میخوایم بریم مثلا دو تا نون بخریم حتی تو خونه هم با کراوات باشیم شاید خیلی از ما از کراوات خوشمون نیاد ولی برای تو دهنی زدن به این رادان لات و قلچماق و دارو دسته اش که حالا میخواد به پزشکها و کارمندان بیمارستانها گیر بده که نباید کراوات بزنند . بیائید برای نجات ایران و ایرانی نگذاریم از مبارزه دلسردمون کنند ما باید نشون بدیم که هستیم و کسی نمیتونه مارو با این هار ت و پورتها از میدان به در کنه .