۱۳۹۱ خرداد ۱۹, جمعه

آیا زمین نابود خواهد شد؟ آیا انسان میتواند مانع نابودی خود و زیستگاهش شود ؟


آیا انسان میتواند باعث نابودی زمین شود ؟ در مورد قدرت جاذبه چه مقدار میدانید آیا میدانید انسان با استفاده از قدرت جاذبه میتواند مسیر زندگی شخصی خود را تغییر دهد ؟ هدف کسانیکه  در ماههای اخیر تبلیغات وسیعی را برای  نابود شدن زمین آغاز کرده اند چیست ؟ آیا امکان دارد که این تبلیغات به صورت جهت دار و توسط  مثلا بیگانگانی که در بین انسانها هستند و از تمام قدرتهای انسانی با خبرند  هدایت شده باشد ؟ وقتی برای نابودی زمین حتی تاریخ دقیق هم اعلام میکنند شک انسان بیشتر و بیشتر برانگیخته میشود فرض کنید تمام مردم جهان در یک روز به یک چیز فکر کنند و انتظار آنرا بی صبرانه بکشند و آن نابودی زمین ! ! آیا در هیچ دوره ای از تاریخ چنین اتفاقی افتاده که تمام مردم دنیا در یک روز انتظار یک چیز را بکشند و ذهن و فکر همه مردم یا حداکثر مردم جهان به یک موضوع  معطوف باشد و آن  نابودی زمین یک تراژدی بزرگ که انسان خود به دست خویش آنرا رقم خواهد زد . به فر ض که این  پیشگوئیها درست باشد چرا انسان در صدد تغییر اوضاع به نفع خود نباشد انسانیکه همیشه تاریخ برای زیستن مبارزه کرده حال بنشیند و نابودی خود را به تماشا بنشیند و انتظار بکشد ؟ پس جایگاه علم کجاست ، پیشرفت های خارق العاده انسان در زمینه های مختلف به چه کارش میآید حداقل نباید سعی کند که خود و زیستگاهش را نجات دهد.
و اما چه باید کرد از نظر من دو عامل باعث نابودی زمین خواهد شد که هر دو قابل پیشگیریست عامل اول و مهمتر : اکثریت ما انسانها به وجود خدایی یگانه که خالق همه چیز است معتقدیم و باز به این هم اعتقاد داریم که خداوند هم مهربانی دارد و هم خشم و غضب، باید پرسید که انسان در این برهه از تاریخ چه اشتباه بزرگی مرتکب شده که چنین عقوبتی برای او در انتظار است جواب این سوال را همه ما میدانیم اما سرهای خود را مانند کبک در زیر برف پنهان کرده ایم  و برای حفظ جان خویش و منافع خویش چشمها را بر حقایق بسته ایم آیا مردمان سوریه انسان نیستند که چنین ناجوانمردانه توسط رژیم کثیف و ضد انسانی بشار اسد سلاخی میشوند که شاید همین بشار اسد هم یکی از همان بیگانه های به ظاهر انسانی باشد برای برانگیختن خشم خداوند وظیفه ما چیست ؟ در کنار این رژیم ضد بشری رژیمی مخوف و ضد انسانی دیگری به نام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که او هم در انجام جنایات مختلف با رژیم بشار اسد مسابقه میدهد آیا فقط کشتار و قتل عام کودکان سوری کافی نیست تا خشم خداوند بر انگیخته شود اگر به تمام پیشگوئی ها مراجعه کنید خواهید دید که همه آن پیشگو ها قبل از نابودی زمین چیز دیگری را پیش بینی کرده اند که ما عادت نداریم آنرا ببینیم و آن به فساد کشیده شدن زمین است توسط انسان و همین فساد باعث میشود تا خشم خداوند برانگیخته شده و ... آیا کشورهای عربی که مسئله مهم شان شده مالکیت  چند جزیره و یک خلیج به این نمیاندیشند که اگر زمین نابود شود اینها به چه کارشان میآید ؟ آیا باید برای اجرای دستورات همان قرآنی که به آن معتقدند چه تعداد دیگر از مردم سوریه باید سلاخی شوند و ایشان برای تسلی خاطر چند ناظر را به تماشای کشتار مردم سوریه بفرستند قرآن در مورد اینکه مسلمانان در برابر دولت سوریه چه وظیفه ای دارند به صراحت دستوراتش را گفته است اما  از حرف تا عمل فاصله بسیار است .
و اما ببینیم در ایران خودمان چه میگذرد رژیمی جلاد و ستمکار سکان رهبری کشور را در دست گرفته و برای در قدرت ماندن دست به هر جنایتی میزند اما مردم صبور ایران!! که همیشه منتظر یک منجی هستند و نمیدانند که این خودشانند که باید برای نجات خود دست به کار شوند فقط تماشا میکنند خبر کشتار و اعدام افراد مختلف توسط رژیم که تا چند سال پیش برای مردم ایران شنیدنش تکان دهنده بود حالا شده جزو عادات روزانه  تو گویی  که اگر یک روز رژیم دست به جنایت نزند آنروز مردم ایران مانند یک معتاد دست و پای خود را گم میکنند و مانند کسیکه چیزی را گم کرده گیج و منگ میشوند تا زمانیکه رژیم جنایتی بکند و مردم آرامش پیدا کنند آیا این است آن روح پاک و لطیف انسانی و ایرانی در هیچ کجای تاریخ این سرزمین سراغ ندارید که مردم ایران چنین بی تفاوت شده باشند ایا به نظر شما اینها فساد نیست اگر تا کنون هم خشم خداوند برانگیخته نشده به قول آن خواننده ایرانی باید گفت : عجب صبری خدا دارد .
و اما عامل دوم : خیلی از ما میدانیم که انسان میتواند با استفاده از قدرت جاذبه مسیر زندگی خود را تغییر دهد این بدان معناست که اگر شما از ابتدا افکار بزرگی در سر داشته باشید حتما به آن خواهید رسید به شرط آنکه همیشه به آن آرزوها فکر کنید و در کنار آن تلاش هم داشته باشید به طور مثال  ما در دوران کودکی اولین آروزیمان داشتن یک دوچرخه است و بعد از آن داشتن یک موتور سیکلت و همینطور اتومبیل وقتی اتومبیل را به دست آوردیم حالا دلمان میخواهد که بعد از مدتی مدل بالاتری بخریم و همینطور این افکار ادامه دارد و ما به ترتیب آنها را به دست میآوریم بسیاری از دانشمندان این فرایند را به قدرت جاذبه انسان مربوط میدانند و در این زمینه حرفهای بسیاری برای گفتن دارند که بنده با اطلاعات کمی که دارم خیلی نمیتوانم در این مورد بحث کنم اما از زمانیکه از این قدرت انسانی با خبر شدم سعی کردم به آن در زندگی خود عمل کنم که نتیجه همانی بود که این دسته از دانشمندان به آن معتقدند حال بیائیم این قدرت جاذبه انسان را در مقیاس بزرگتر بسنجیم به نظر شما اگر در یک روز و تاریخ مشخص اکثریت مردم جهان انتظار نابودی زمین را بکشند قدرت خاذبه انسان باعث این اتفاق نخواهد شد؟ به نظر من خیلی دور از ذهن نیست که چنین اتفاقی بیافتد و باعث آن خود انسان باشد یعنی انسان به واسطه کارهای زشتش توسط خودش مجازات شود چه اتفاقی میافتد که اگر از همین امروز مردم جهان و خصوصا در آن تاریخ  که من نمیخواهم در مورد آن تیلیغ کنم برای همین اسمی از آن نبردم به اتفاقات خوب فکر کنند مثلا به این فکر کنند که قحطی در اتیوپی به پاین برسد یا مردم سوریه از دست  بشار اسد جلاد نجات یابند و حامیانش دست از حمایت از او بردارند و خود نیز سعی کنند در راه درست و صحیح قدم بردارند هیچکس نباید به نابودی فکر کند حتی برای دشمن خود به جای به این فکر کند که آن دشمن دست از دشمنی و جنایت بردارد و سعی کند خود را تغییر دهد حتی اگر در این راه قدرتش را نیز از دست دهد .
به نظر من اگر رسانه ها  از امروز به جای آنکه برنامه هایی در مورد نابود شدن جهان پخش کنند دست به ابتکار زده و برنامه هایی را تولید و پخش کنند تا فکر و ذهن مردم از نابود شدن جهان پاک شود و به جای آن انسانها به آبادانی ، پیشرفت  و دوستی و رفاقت بین مردم تمام کشورها بیاندیشند همه برای همدیگر آرزوهای خوب داشته باشند از درودو ناراحتی همدیگر ناراحت شوند و از شادمانی یکدیگر خوشحال و مسور شوند این است رمز نجات انسان از نابودی اگر به تمام حرفهای من این شعر سعدی بزرگ را اضافه کنیم که در 31 کلمه و حرف ربط با هنر سخن وری خود تمام آنچه را بنده در یک متن طولانی نوشتم بیان کرده است . به امید دنیایی بهتر برای همه انسانهایی که انسان هستند .
بنی آدم اعضای یکدیگرند               
که در آفرینش زه یک گوهرند             
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی

بنی آدم اعضای یکدیگرند               
که در آفرینش زه یک گوهرند             
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
Human beings are members of a whole,
In creation of one essence and soul.
If one member is afflicted with pain,
Other members uneasy will remain.
If you have no sympathy for human pain,
The name of human you cannot retain.