۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه

آقای ا.ن خجالت هم چیز خوبیست ... کجاست آن دلار تک نرخی تون ؟

درسته که دروغ کنتور نداره ولی دروغگویی در این سطح که 70 میلیون رو بزاری سرکار واقعا نوبره من موندم که چرا این سردمداران ج اسلامی خصیصه ذاتی به نام خجالت در وجودشون به اندازه یک سرسوزن هم پیدا نمیشه پررو دیده بودم نه دیگه اینطوریشو، دروغگو دیده بودیم دیگه نه این مدلیشو، جالب اینجاست که کسی نمیتونه صفتی پیدا کنه که بازگو کننده تمام خصایص ذاتی این رژیم باشه هر کلمه ای که در ذهن آدمی میاد باز میبینه کمه اینا چند صد درجه بالاتر از اون صفت هستند ...

مگه ا.ن پشت تریبون رسانه های میلی اعلام نکرد که از فردا دلار تک نرخی 1226 تومانی به هر مقدار که مردم بخوان بهشون میدیم ؟ نکنه هنوز فردا نیومده ؟ والا مرد هم مردای قدیم وقتی حرف میزدن سرشون هم میرفت حرفشون نمیرفت یادمه قدیما چک و سفته نبود طرف برای اینکه بگه من به قولم عمل میکنم یه تار از سبیل شو میکند تحویل کسی میداد که داشت بهش قول میداد این تار سبیل در اونزمان اگر طرف به وعده اش عمل نمیکرد حکمش این بود که انگار زنش دست کسیه که تار سبیل پیشش گرو گذاشته شده تازه اونروزا دوربین و وسایل ضبط صدا وجود نداشت میتونست طرف ادعا کنه من همچین چیزی نگفنم و این تار سبیل هم مال من نیست اما این کارو نمیکرد چون مردای اونروز مرد بودند با همه عقب موندگیشون زنانشون بهشون افتخار میکردند همین الان هم زنها دوست دارند مردشون مرد باشه مثل مردای قدیم ... راستی اون سود 21 درصدی که اعلام شد تو کدوم بانک پرداخت میکنند ؟ محض اطلاع ملت شهید پرور بگم تا این لحظه هیچ کدوم از بانکها چنین سودی رو برای هیچ نوع سپرده ای اعمال نکردند البته شاید سپرده های از ما بهتران یعنی همون دولتمران شامل این سود میشه که حتما همینطوره بالاخره ریالهایی رو که با فروش دلار 2000 تومانی از چنگ مردم درآوردی یه جوری باید مدیریت میشد که با تصویب این قانون مدیریت شد .

واقعا صفت ا.ن برازنده خودت و دارودسته ات هست و گویای تمام خصوصیات اخلاقی دولتت . لااقل همونطور که سینه سپر کردی و مدعی تک نرخی کردن دلار شدی حالا هم بیا سینه تو بده داخل سرتو بنداز پائین و بگو ملت شریف و ساده لوح ایران که سالهاست من و داروسته ام شما رو با دروغهامون فریب دادیم راستش خیلی دلم میخواست دلار رو تک نرخی کنم اما از عهده این کار برنیومدم شرمنده ام که حرف گنده تر از دهنم زدم دیگه از این غلطا نمیکنم . با شناختی که ار ملت ایران دارم باور کنم اگه دو تا امام زمان هم چاشنی حرفات بکنی تو رو خواهند بخشید ... البته یه کار دیگه هم میتونی بکنی و اون اینکه تمام تقصیرات رو بندازی گردن امام زمان مردم سالها باور کردند حالا هم باور میکنند راهشو من یادت میدم : بگو امام زمان از طریق چاه جمکران یه نقب (تونل) زده به کشورهای فقیر آفریقا و هر چی دلار داشتیم از طریق این راه به اون کشورها فرستاده ما هم چاره ای جز اطاعت از امام زمانمون نداریم اصلا ما هر کاری میکنیم برای امام زمانه نه برای مردم ، فعلا هم که ایشون هوس کرده هوای مردم ایران رو نداشته باشه آخه اینجا جزو املاک پدریشه و هر جور که عشقش بکشه میتونه باهاش رفتار کنه ، دخترای جون مردم رو هم همین امام زمان برای عموزاده هاش تو دوبی و بقیه کشورهای حاشیه خلیج فارس فرستاده و مبلغ ناچیزی هم بابتش دریافت کرده که فعلا تو حساب بانکیشه و قراره با سود 21 درصدی که بانکها به این پول میدن وقتی پولش چند برابر شد بفرسته برای پسر خاله های لبنانیش، ما هم چاره ای جز اطاعت نداریم ،جون سبیلت!