۱۳۹۰ اسفند ۱۳, شنبه

خاتمی و هاشمی بوسه بر اونجای رهبر زدند و رای دادند، فکر میکنید موسوی و کروبی اگر در حبس نبودند رای نمیدادند؟

به نظر شما با توجه به بلغورات مذهبی رهبر ایران چه اون رهبر گور به گور شده و چه این رهبر دژمن نژاد که رای دادن را واجب میدانستند حالا این امر واجب رو از کدوم روده خودشون استخراج کردند من نمیدونم اما اینو میدونم که هر امر واجبی بر اساس دین اسلام باید دلیل واضح قرآنی داشته باشد مانند نماز ،روزه ،حج و... آیا اگر آقایان میر حسین موسوی و مهدی کروبی آزاد بودند و در حبس خانگی نبودند در انتصابات حکومتی شرکت نمیکردند ؟ نظر شخصی من اینه که هر دوی این نفر به همون دلیل که هاشمی و خاتمی در انتصابات شرکت کردند شرکت میکردند و رای میدادند حالا این کارشون درست بود یا غلط نمیشه با قاطعیت اظهار نظر کرد چون من در جایگاه اونها نیستم . اما اگر بودم هرگز این کارو نمیکردم همونطور که تا حالا در هیچ انتخاباتی شرکت نکردم حتی سال 88 .

معنای انتخابات آزاد را هم فهمیدیم ! شعار مرگ بر هاشمی از تلویزیون میلی!

شهرهای دیگر را نمیدانم ولی در شهر یزد به دانش آموزان از طرف مدیریت مدارس برگه هایی داده بودند تا وقتی والدینشان برای رای دادن میروند ضمن مهر کردن شناسنامه آن برگه ها را هم مهر بزنند و برگه مهر شده توسط دانش آموز به مدرسه بازگردانده شود! این عمل شرم آور رژیم یعنی تحت فشار قرار دادن والدین توسط فرزندانشان برای شرکت در انتصابات ،به همین دلیل است که همیشه ا.ن میگوید ایران آزاد ترین کشور دنیاست معنای آزادی را هم فهمیدیم .

دیروز حدود ساعت 5 بعد از ظهر به نظرم شبکه پنج سیما بود که از پای یکی از صندوقهای رای گزارش مستقیم پخش میکرد مصاحبه شونده بعد از آنکه هدفش را از شرکت در سیرک انتصابات بلغور کرد چنین ادامه داد : مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر ... درود بر خ.ر مرگ بر رفسنجانی !! یک لحظه جا خوردم چون من اصلا دیروز تلویزیون ایران را نگاه نمیکردم برای لحظاتی به لبنیاتی نزدیک منزل رفته بودم که تلویزیون لبنیاتی روشن بود و به صورت اتفاقی این سخنان گه هر بار را شنیدم جالب است که هم اکنون این جناب رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم هست و جالبتر است بدانید که در طول عمر ننگین این رژیم این اولین باریست که افراد میتوانند به یک مقام عالیرتبه این نظام آنهم در رسانه ملی توهین کنند بدون آنکه مورد پیگرد قرار گرفته یا اذیت و آزار شوند و جالبتر آنکه بابت این توهین آشکار توهین کننده تشویق هم میشود وباز ما معنای آزادی را بیش از پیش فهمیدیم و ایضا درک هم کردیم باید به آقای احمدی نژاد گفت شما درست میگویی ایران آزادترین کشور دنیاست اما برای بعضیها اگر همین مصاحبه شونده به خامنه ای توهین میکرد یا به مصباح و جنتی یا رئیس جمهور خدا میدانست الان در کدام کهریزک بود ، به قول رضا مارمولک خواهر ومادرش را با هم پیوند میدادید و اما شما چقدر ضعیف و زبونید که حتی توانایی برکناری کسی را که بر او مرگ میفرستید از مقامش ندارید معلوم است که رفسنجانی پرونده بسیار کلفتی از دزدیها و چپاولهای همه شماها از رهبر گرفته تا همه ریزو درشتتان در زیر بغلش دارد از او میترسید که مبادا پرده را کنار بزند آبروی نداشته اتان را باز هم به باد دهد .

در ضمن دیروز جرس اعلام کرد که یک اختلاس هفت هزار میلیاردی هم در آذربایجان اتفاق افتاده که این دفعه برای اطاعت هر چه بیشتر از رهبری کشش ندادند و برای حفظ نظام پرونده ااین اختلاس را مختومه کردند در این مورد فقط میتوانم بگویم : چشممان روشن هر دم از این باغ بری میرسد ... و اما باز هم ما معنای آزادی و ایضا کش ندادن راهم فهمیدیم.