۱۳۸۸ تیر ۱۶, سه‌شنبه

چرا به شهادت رسوندن 140مسلمان در چین رومحکوم نمیکنی رهبر فرزانه

چرا به شهادت رسوندن 140مسلمان در چین رومحکوم نمیکنی رهبر فرزانه ؟ آها انوقت برات بمب اتم نمیسازن ؟ حالا من پیشنهاد میکنم یه زنگی بزن به این رهبرای چین وبگو من الکی محکوم میکنم یه وقت بهتون برنخوره ها 1400 تای دیگه هم خواستین بکشین اصلا میخوای لباس شخصیهامو بفرستم کمکتون؟
خبر دار شدیم مسمانای چین به خاطر یک راهپیمائی مسالمت آمیز از سوی نیروهای نظامی دولت کونیستی چین مورد حمله قرار گرفتن وتعداد 140 نفر از اون بی گناها رو به شهادت رسوندن از دولت چین توقعی بیشتر از این نمیشه داشت تازه این آماریه که خود دولت چین اعلام کرده مثل آمار شهدای ایران تو این چند روزه که دولت میگه 20 نفر ولی من میگم بالای 200 نفر و یه روزی گندش درمیاد انوقت خواهید دید که بی ربط نگفتم... اما مسئله اینجاست که دولت جمهوری به اصطلاح اسلامی که به خاطر منافع شخصی اگر یک نفر در فلسطین ،غزه، یا جنوب لبنان بدست اسرائیلیها شهید بشه این موضوع رو تو بوغ وکرنا میکنه وبارها وبارها از صدا وسیما اعلام میکنه و...... میخوام بدونم مسلمونای چین انسان نبودن چرا این عمل غیر انسانی چینیها رو محکوم نکردن شاید هم خجالت میکشن چون حالا دست خودشون برای مردم رو شده وچین همونکاری رو کرده که اینا با مردمشون کردن یعنی ممکنه ازخجالت.... ؟ اما نه اینا اینقدر بی شرم و بیشرف و پست هستند که همین الان خون یک انسان بیگناه رو میریزند وبا همون دستای خون آلود برای ریا کاری میرن به نماز میایستند امیدوارم همون نمازی که میخونن پیش عالم و آدم رسوا وذلیلشون کنه .. آمین . اینو نوشتم برای اون آدمایی که چشماشونو بستن وحقیقت رو نمیبینن همون ذوب شدگان در ولایت دروغین.. من به این آدمانمیگم برید وصبح تا شب نماز بخونید وعبادت کنید من میگم همین که در دلتون از این بیشرفها بیزار باشید وجنایاتشون رو تائید نکنید در محافلشون شرکت نکنید حتی اگر اون محفل دعای کمیل یا ندبه ویا.... باشه که همراه شدن با این قوم مثل اینه که تمام اون جنایتها رو شما انجام داده باشید برای اینکه این صاحبان قدرت ودر راسشون خامنه ای پلید اگر بدونن در بین مردم طرفداری ندارن جرات نمیکنن دست به این جنایتها بزنن پس عزیز من تا دیر نشده ودرغضب الهی خودت وخانواد ت رو گرفتار نکردی مسیر زندگیتو عوض کن از قطع شدن روزی زن وبچه ات هم نترس که اون رو خدا میده نه رهبر فرزانه.. وعده خدا دروغ نیست واگربراهت ادامه دهی وچشمت را بروی ظلمهایی که بر هموطنان وهمکیشانت روا میدارند ببندی وحتی دیگران که با رهبر وصاحبان قدرت فعلی ایران مخالفند سکوت کنند واز ترس بازداشت و زندان و باتوم.... مرگ هموطنانشان را ببینند و سکوت کنند آنگاه مانند آن کسی عمل کرده ایم که میخی را برداشته بود وکف کشتی را سوراخ میکرد وقتی به او اعتراض کردند گفت جای خودم را سوراخ میکنم ! اگر غضب الهی دامن گیرمان شود آنگاه گناهکارو بیگناه نمیشناسد مانند زلزله بم .. مظلومی که در مقابل ظلم سکوت میکند همجرم ظالم است.

۱ نظر:

  1. 14 ساله بدون زن و عشق و خانواده و شغل منایب ر کانادای نژاد پرست زن سالار بیچاره گی تنهائی و ..تو گیر دادی به چین ؟

    پاسخحذف